• Klientas Invalda Asset Management
  • Šalis Lietuva
  • Sritis Investicinė bendrovė

Projektas „SharePoint dokumentų valdymo sistema su automatizuotomis funkcijomis“

SharePoint aplinkoje įdiegta dokumentų valdymo sistema bei automatizuoti komandiruočių, atostogų, mokymų organizavimo procesai, palengvintas valdybos balsavimas.

Įdomu

Valdybos balsavimai. Kad svarstomu klausimu būtų prieita greito bendro sprendimo sukurta speciali funkcija, kuri užtikrina, kad balsavimui reikalinga informacija bus pateikta kokybiškai, visi valdybos nariai gaus el. priminimus tiek apie pradedamą balsavimą, tiek apie jau įvykusio balsavimo rezultatus.

Automatizuotos atostogos. Tai pats lengviausias būdas išleisti žmones atostogų. Darbuotojas užpildo specialius laukus. Tvirtintojai vieno mygtuko paspaudimu patvirtina (arba ne) atostogų prašymą. Visą likusį darbą atlieka sistema: suformuoja prašymą, vėliau įsakymą, surenka visus reikalingus parašus (personalo, pavaduojančio, vadovų), užregistruoja vidiniuose dokumentuose ir nusiunčia informaciją buhalterijai. Procesas vyksta panašiai ir mokymų, ir komandiruočių organizavimo atvejais.

Automatizuotos komandiruočių avanso apyskaitos. Darbuotojas pildo specialius laukus. Tvirtintojas vieno mygtuko paspaudimu tvirtina (arba atmeta) prašymą. O visą kitą darbą atlieka sistema. Ji suformuoja įsakymą, surenka būtinų tvirtintojų parašus, vykdo avanso apyskaitą, o darbuotojui grįžus iš komandiruotės prašo užpildyti ataskaitą.

Apie klientą

Turto valdymo grupei „Invalda INVL“ priklausančios įmonės („Invalda INVL“ grupė) bendrai valdo pensijų ir investicinius fondus, alternatyvias investicijas, individualius portfelius, privataus kapitalo finansines priemones. Paslaugas teikia daugiau kaip 200 tūkstančių klientų Lietuvoje ir Latvijoje bei tarptautiniams investuotojams, patikėjusiems valdyti virš 1 mlrd. eurų vertės turto.